نوروز در یاد استاد معروفی

امسال در نوروز تنها هستم. امروز به ایام خیلی قدیمیم پا گذاشتم. آنروزهایی که همیشه در زمان تنهایی به پیانو گوش میدادم. استاد جواد معروفی بیشتر از ده سال در اتاقک من در حال نواختن بود . وقتی که من تازه پا به عرصه جوانی گذاشتم، وارد خوابهای طلائیش شدم و این خوابها همواره با نتهای روح پرورش مرا امیدوار به آتیه می ساخت . من او را با ملودیهایش در ضبط صوتهای قدیمی میشناسم . امروز فرصتی شد که بدانم با اینکه تفاوت سنی، بین من و او بوده اما او آئینه نسل همیشه جوان را در پندارها گذاشته است. من او را با مهربانی انگشتانش با کلاویه های پیانو در ساختن نواهای دلنشین و رویایی و عاشقانه اش می شناسم. سال نو مبارک .

پیانو استاد معروفی  ———————

Posted on مارس 18, 2012, in مطالب متنوع. Bookmark the permalink. 9 دیدگاه.

  1. Reblogged this on خوجه نفس نیوز. . . . . H O J A N E P E S news and commented:
    Thanks so much Mr. Dr. Serdar! Happy newruz!

  2. دکتر خسرو و خانواده

    سال نو مبارک دکتر جان . صد سال به این سالها. موفق باشید.

  3. تولدت و سال نو مبارک . با فیلتر شکن اومدم . انشالا که سال بعد را بدون فیلتر شکن تبریک بگوئیم.

  4. جشن نوروز شما به شادی و خرمی و سال نو پر ز نکویی و خوشی

    ببد تا بهار اندر آورد روی

    جهان شد بهشتی پر از رنگ و بوی

    همه دشت چون پرنیان شد برنگ

    هوا گشت برسان پشت پلنگ
    نوروز بر شما که گرامی اش می دارند فرخنده باد

  5. دکتر سردار ما سال نو و تولدتان مبارک . کاش ما دکترهای بیشتری چون شما را داشتیم .

  6. لطفا به ایملتان سر بزنید سال نو شما هم یه جورایی فرخنده باتد !

  7. دقایقی دیگر سال نو ما است خوش باش دکتر جان

  8. آقای دکت سال نو شما مبارک . من دیشب پیام رئیس جمهور آمریکا را میدیدم . عجیب اینجا است که باراک اوباما در پیام نورزیش گفت : » امسال یک محصول ایرانی، «یک جدایی» (جدایی نادر از سیمین)، بالاترین افتخار آمریکایی برای یک فیلم خارجی را از آن خود کرد. «من سئوال ÷زشکی ندارم اما تو این فکر هستم که آیا رئیس جمهور ایران حرفی در باره این برنده اسکار گفته است یا خیر؟

  9. آدرس پیام را گذاشتم

پاسخی بگذارید

