شرح حال مقام معظم اعليحضرت همايون دکتری!

یکی از دوستان مطلبی طنز گونه با طعنه به بعضی از پزشکان نادر ارسال نموده اند که نقل از دکترها و ترجمه آن از طرف بعضی از بیماران نادر است. این مطلب را همانطور که هست اینجا درج میکنم (بدون شرح).

* این بیماری شما باید فوری درمان بشه:

– یعنی من ماه بعد قراره برم مسافرت و معالجه این بیماری خیلی ساده و سودآوره و بهتره زودتر ترتیبش رو بدم!

* خوب بگید ببینم مشکلتون از کی شروع شد:

– یعنی من از بیماریتون چیزی نفهمیدم و ایده ای ندارم و امیدوارم شما خودتون سرنخی به من بدین!

* یک وقت دیگه از منشی برای آخرهای این هفته بگیر:

– یعنی من امروز با دوستام دوره دارم، باید برم زودتر بزن به چاک!

* هم خبرهای خوب و هم خبرهای بد براتون دارم:

– یعنی خبر خوب اینه که من قراره یه ماشین جدید بخرم و خبر بد اینکه شما باید پول اونو بدین!

* من به این آزمایشگاه اطمینان دارم بهتره آزمایش هاتون را اونجا انجام بدین:

– یعنی من ۴۰ درصد از پول آزمایش بیمارانی که به اونجا معرفی می کنم را می گیرم!

* دارویی که براتون نوشتم داروی خیلی جدیدیه:

– یعنی من دارم یه مقاله علمی می نویسم و می خواهم از شما مثل موش آزمایشگاهی استفاده کنم!

* اگه تا یک هفته دیگه خوب نشدید یه زنگ به من بزنید:

– یعنی من نمی دونم بیماریتون چیه شاید خود به خود تا یک هفته دیگه خوب بشه!

* بهتره چندتا آزمایش تکمیلی هم انجام بدین:

– یعنی من نفهمیدم بیماریتون چیه. شاید بچه های آزمایشگاه بهتون کمک کنن!

* ابن بیماری الان خیلی شایعه:
– یعنی این چندمین مریضیه که این هفته داشتم باید حتما امشب برم سراغ کتاب های پزشکی و درمورد این بیماری مطالعه کنم!

* اگه این عوارض از بین نرفت هفته دیگه زنگ بزنید وقت بگیرین:

– یعنی تا حالا مریضی به این سمجی نداشتم خدا را شکر که هفته دیگه مسافرتم و مطب نمیام!

* فکر نمی کنم رفتن پیش فیزیوتراپیست فایده ای داشته باشه:

– یعنی من از فیزیوتراپیست ها نفرت دارم نرخ های ما رو شکستن!

* ممکنه یک کمی دردتون بیاد:
– یعنی هفته پیش دو تا مریض از شدت درد زبونشون رو گاز گرفتن!

* فکر نمی کنید این همه استرس روی اعصابتون اثر گذاشته باشه:

– یعنی من فکر می کنم شما دیوونه هستین و امیدوارم یک روانشناس پیدا کنم که هزینه های درمانتون رو باهاش قسمت کنم.

Posted on فوریه 27, 2012, in مطالب متنوع, کل مطالب. Bookmark the permalink. 2 دیدگاه.

  1. دکتر خیلی مول و تیز و دکتر هستی !!!!!!!!!!!!!!

  2. با سر تیترت خوب مارو مچل کردی دمت گرم!

پاسخی بگذارید

