نغمه های ویتنی هیوستن اوراقی از گذشته ما را نیز ورق میزند

خیلی ها دورانی از زندگی خود را با یک موسیقی بیاد میاورند،  ویتنی هیوستن نیز اوراقی از گذشته مرا زنده میکند.  خبر مرگ وی موجی از ابراز احساسات مردم مختلف دنیا و هامون موسیقی را در بر داشته و جهان موسیقی را شوکه کرده است ، چرا که او صدایی داشت که با آن می‌توانست یک سرنوشت را با نُت‌های جادویی دگرگون کند. به این خاطر است که  صدای قوی و انعطاف پذیر و قابلیت حیرت‌انگیزش در خواندن نت‌های بالای موسیقی ، او را به خواننده‌ای منحصر به فرد و سرشناس تبدیل کرد. او یکی از بزرگترین آوازخوانان همه عصرها بود. بعضی ها در ایام دانشجویی با آهنگهای او زندگی کرده اند و سخت است خاطراتشان را بدون او باور کنند.

If I should stay, I would only be in your way. So I’ll go, but I know I’ll think of you every step of the way. And I will always love you. I will always love you. You, my darling you. Hmm. Bittersweet memories that is all I’m taking with me. So, goodbye. Please, don’t cry. We both know I’m not what you, you need. And I will always love you. I will always love you. I hope life treats you kind And I hope you have all you’ve dreamed of. And I wish to you, joy and happiness. But above all this, I wish you love. And I will always love you. I will always love you. I will always love you. I will always love you. I will always love you. I, I will always love you. You, darling, I love you. Ooh, I’ll always, I’ll always love you

Posted on فوریه 12, 2012, in مطالب متنوع, کل مطالب. Bookmark the permalink. ۱ دیدگاه.

  1. سلام دکتر عزیزم تو ایران دنبالت بودم در کانادا پیدایت کردم . یک پیام خصوصی برایت پیام گذاشتم دوست دارم بیشتر با شما در تماس باشم . در ضمن متن انگلیسی این پستتان را (از ویتنی هیوستن )هم برایتان ترجمه کردم من هم خاطرات خوب و شیرینی از او دارم :
    اگر من باید در انتظار باشم ، دوست دارم فقط در مسیرتو قرار بگیرم. اما من خواهم رفت، لیکن می دانم که در هر گامم بیاد تو خواهم بود و من همیشه دوستت خواهم داشت. من همیشه عاشقت خواهم ماند. ترا ، عزیزم ترا. آه . خاطرات تلخ و شیرین است که من با خود میبرم . بنابراین، خدا نگهدار. التماس می کنم، گریه نکن. ما هر دو می دانیم که من آن کسی نیستم که تو به من نیاز داری. و من همیشه دوستت خواهم داشت. من همیشه عاشقت خواهم ماند. امیدوارم زندگی با تو با محبت برخورد کند و من امیدوارم که تو به همه آرزوهایت برسی. و برایت آرزوی شادی و سرور میکنم. اما ورای همه اینها، برایت عشق آرزو دارم. و من همیشه دوستت خواهم داشت. من همیشه عاشقت خواهم ماند. من همیشه عاشقت خواهم ماند. من همیشه عاشقت خواهم ماند. من همیشه عاشقت خواهم ماند. من، همیشه دوستت خواهم داشت. تورا عزیزم، من تو را دوست خواهم داشت. آه، من همیشه، من همیشه تو را دوست خواهم داشت .
    Bye

پاسخی بگذارید

