دوره رایگان و کامل ارزیابی و درمان میگرن با مشارکت دکتر بشری هاتف

جهت بزرگ نمایی لطفا به تصویر کلیک کنید.

آنچه بیمار به آن احتیاج دارد ، تنها علم و مهارت در دنیای طب نمیباشد بلکه او کسی را برای معالچه دردش می‌جوید که درمان را با حس همدردی و عشق همراه کند . انسانیت و انسان دوستی ، هر یک از اعضای جامعه طب را زینت می‌بخشد و تاثیر عمیقی بر جلب اعتماد بیمار و روند درمان میگذارد . این خصوصیات خوب را در عملکرد دکتر بشری هاتف میتوان شاهد بود . لطفا جهت اطلاعات بیشتر به افق پنج مراجعه نمائید . قسمتهایی از پیام دکتر گرامی بشری هاتف :
با سلام خدمت دوستان و خوانندگان گرامی
… در حال حاضر بنده مشغول یک پروژه بزرگ درمانی تحقیقاتی هستم . این طرح قرار است تحت حمایت دانشگاه تربیت مدرس برروی بیماران میگرنی انجام  شود. بیماران تحت ارزیابیهای دقیق و پیشرفته و درمانهای دارویی یا  غیر دارویی( مگنوتراپی) بمدت 3 ماه قرار می گیرند. آنچه برآورد شده است بیش از 250000 تومان هزینه این دوره ارزیابیها و درمان برای هر فرد است که افراد شرکت کننده در این طرح از پرداخت آن معاف هستند و تمام مراحل مجانی است. از بیماران میگرنی که شرایط زیر را داشته باشند و علاقمند باشند که درمان دارویی یا غیر دارویی را امتحان کنند دعوت به عمل می آید.کسانی راغب هستند می توانند شماره تماسی برای من ایمیل بزنند .
خصوصیات بیماران برای ورود به طرح
نوع سردرد یکی از دو مورد زیر باشد
میگرن بدون اور(MO)ا:
حداقل 5 حمله که حملات سردرد 4-72 ساعت طول بکشد. حداقل دو مورد از خصوصیات زیر را داشته باشد: الف) یکطرفه بودن، ب) درد ضربان دار، ج) شدت متوسط تا زیاد، د) با فعالیتهای روزمره بدتر شود. در طول سردرد حداقل یکی از موارد استفراغ و تهوع یا دوری از نور و صدا (photophobia و phonophobia  ) وجود داشته باشد.
میگرن با اورا(MA):
حداقل دو حمله که از 4 مورد زیر 3 تا را دارا باشد:1)1 یا بیش از یک علامت اورا که بطور کامل برطرف شود.2)پیشرفت تدریجی و مرحله ای علائم اورا. 3) هیچ یک از علائم اورا بعد از یک ساعت باقی نمانده باشند. 4)سردرد بدون معطلی بعد از علائم اورا بروز کند. بیماری ارگانیک نداشته باشد.
•بسیاری از بیماران میگرنی سردرد دیگری دارند که میگرنی نیست و بین حملات میگرنی بروز می کند و ممکن است برای بیمار قابل تشخیص نباشد، بنابراین باید به گزارش بیمار کاملا دقت کرده و آنها را تفکیک کرد.
•حملات میگرن بین 2-6 بار در ماه قابل پذیرش هستند و بایستی حداقل 48 ساعت بین حملات میگرن رهایی از سردرد وجود داشته باشد.
•مدت زمان سردرد حداقل 1 سال باید باشد.
•سن بیماران بین 18-50 سال باشد.
•عدم مصرف دیگر داروهای غیر مرتبط به میگرن بطور منظم
• قطع داروهای قبلی پروفیلاکتیک مربوط به سردرد میگرنی تا 3 ماه قبل از شروع پروتوکل درمانی

Posted on اوت 8, 2011, in کل مطالب. Bookmark the permalink. 12 دیدگاه.

  1. با سلام خدمت دکتر سردار عزیز
    خیلی ممنون از همکاری پر مهر و محبتتان
    فقط متاسفانه نمی دانم چرا سایت شما را فیلتر کرده اند و برای بازدید از آن نیاز به فیلتر شکن است. بخاطر همین ببخشید دیر شد از شما تشکر کنم. واقعا حضور انسانهای پاک نیتی مثل شما را که بدون چشم داشت خدمت می کنند باید ارج نهاد.
    برایتان آرزوی بهترینها را دارم و انشاالله همیشه سالم و خوشحال باشید.

  2. سلام دكتر سردار ؛
    مطلبي مربوط به شما را از وبلاگ يك دانشجوي پزشكي عيناً ميارم :

    «‌ پ.ن:دکتر سردار وبلاگتون واسه من فی/ل/تر هست لطفا آدرس ایمیلتون رو بذارین رمز رو واستون بفرستم.از دوستان اگر کسی فلفل شکن داره به دکتر سردار این موضوع رو اطلاع بده.مرسی »

    بهش سر بزنين.
    متشكّرم.

  3. دکتر عزیز و مهربان سلام
    سلامی به بلندای وسعت قلب بیکرانتان
    معنای کمک به هم نوع را در سایت شما صادقانه درک کردم و از خدای مهربان و یگانه برای شما آرزوی شادکامی روز افزون دارم.

  4. سوال : با سلام،نزدیک به 3 سال هست که از اتو موی سرامیکی استفاده میکنم و تقریبا از 1 سال پیش موهایم به مقدار کم شروع به ریختن کرده و همچنین نازک شده است،در صورتیکه استفاده از اتو مو را قطع کنم،آیا ریزش مو متوقف میگردد؟چه نکاتی را برای جلوگیری از ریزش مو باید رعایت کنم؟با تشکر

    دکتر : این کار چندان باعث ریزش مو نمی شود. بیشتر خشکی مو و موخوره ایجاد می کند.

  5. سوال : حدود چندسال است که مبتلا به بیماری پوستی صدفی هستم از فلوسینولون و داروهای ترکیبی و بتامتازون استفاده کردم ولی الان دیگه اصلا حل نمیشه.لطفا منو اهنمایی کنید از چه دارو یاپمادی استفاده کنم آیا امپول یا لیزر برای این بیماری هست؟باتشکر

    دکتر : از پماد دیونکس Daivonexهر شب روی ضایعات به جز صورت و چین ها استفاده شود.

  6. سوال : باسلام دختری 31ساله هستم چند وقتی است که گوشه لبم (خط لبخند) چروک ایجاد شده از چه کرم ضد چروکی استفاده کنم ؟ آیا استفاده از کرم ضد چروک ،خط ایجاد شده را از بین میبرد ؟

    دکتر : از کرم AHA15% هر شب استفاده شود. اگر خوب نشد تزریق ژل انجام شود.

  7. سوال : بازم سلام آقای دکتر یه سوال در ورد فیناستراید آیا این قرص خللی در رشد ریش و بم شدن و افزایش قد افرادهم تاثیر دارد؟

    دکتر : خیر

  8. سوال : سلام من پوست مختلط دارم.دختر هستم و20 سالمه.شما برای طراوت و شادابی پوستم و جلوگیری از پیری زودرس پوستم استفاده از چه محصولاتی را به من توصیه میکنید؟

    دکتر : cream AHA10% هر شب

  9. سوال : سلام 1-یه مرطوب کننده خوب برای پوست مختلط چرب؟2-میتونم مرطوب کننده رو به تمام نواحی پوستم بزنم یا فقط باید به نواحی خشک صورتم بزنم؟ 3-شما مارک بایول را تایید میکنید؟ 4-من سفید پوستم ولی بدنم رنگش یه کم تیره شده مخصوصا زانوهام چیکار کنم؟

    دکتر : مرطوب کننده مای نوع آکنه لاین- به تمام صورت- با برند بایول آشنایی ندارم- برروی زانوها کرم اوره 10% 1-2 بار در روز استفاده شود.

  10. سوال : سلام خسته نباشید.خان دکتر مدتیه پوست پام مثل دونه مرغی شده هم زبر و هم تیره شده برای اصلاح موه های پام از هر وسیله ای استفاده کدم تاثیری نداره؟راه درمانش چیه؟

    دکتر : kerapil LED روزی 1 بارمصرف کنید .

  11. سوال : سلام برای جای خنده در دو طرف دهان چه روشی موثر است؟آیا تزریق ژل فایده دارد و عوارض آن چیست؟چه مدت دوام دارد

    دکتر : تزریق ژل – بله اگر ژل مناسب (هیالورونیک ) استفاده شود ودرست تزریق شود مشکلی ایجاد نمی کند هیالورونیک 6 ماهه و12 ماهه و2 ساله دارد .

  12. سوال : سلام دکتر من 19 ساله هستم ، متاسفانه قوزک پای راستم در اثر تماس با قالی سیاه شده ، لطفا راه حلی برای از بین بردن سیاهی پیشنهاد کنید ممنون

    دکتر : روی مبل ویا صندلی ننشینید واز لوسیون وایت ساسکین مصرف کنید .

پاسخی بگذارید

