سیب پزشکی Med Apple

یک وبلاگ موفق داشتن ٬ نیاز به علاقمندی ٬ کار فعال ٬ قابلیت وفق دادن خود با ایده‌ها مدرن ٬ اتصال وبلاگ به شبکه‌های اجتماعی و پویا بودن آن دارد . سیب پزشکی توانسته است این خصوصیات و دیگر مجموعه ای از ویژگیها را در خود جا دهد و پیوسته با ابتکار عملهای جالب موفق باشد . او از وبلاگنویسانی خیلی قدیمی است و در یکی از وبلاگهای وطنی فعالیتش را شروع کرد و بعدها با وردپرس ایده هایش را ارائه نمود و در غایت نهالش بزرگ شد و حال سیبهای پزشکی را ببار آورد . وبسایت این دکتر خیلی گرامی در حال تبدیل شدن به یک انسکلوپدی قوی پزشکی است و همواره با مطالب جدید از علم پزشکی و گاهی مسائل اجتماعی بروز میشود و همیشه حرف تازه ای برای گفتن دارد . امروز فرصتی شد که این وبنویس کهنه کار را به شما عزیزان معرفی نمایم . اگر علاقمند به جدیدترین مطالب پزشکی هستید هرگز از این دکتر مبتکر دور نمانید (کلیک کنید ) .

Posted on ژوئیه 1, 2011, in مطالب متنوع, کل مطالب. Bookmark the permalink. 11 دیدگاه.

  1. دکتر جان ممنون به خاطر این همه لطف . البته «سیب پزشکی» هنوز در ابتدای راه است اما امیدوارم آنقدر بهتر شود که لیاقت این همه لطف شما و دیگر دوستان را داشته باشد

  2. با سلام
    دکترسردار عزیز
    با تشکر از مطالب مفید و کاملتان و حمایتهای قبلیتان از وبلاگ بنده . اگر برایتا ن مقدور است. اطلاعیه ای که در وبلاگم مبنی بر طرحی که برای ارزیابی و درمان بیماران میگرنی است در وبلاگتان نمایه کنید یا بگونه ای اطلاع رسانی کنید تا بیماران بیشتری از این طرح اطلاع پیدا کنند و اگر مایل بودند شرکت کنند. در این فرصت کوتاه که حداکثر یکسال می باشد خیلی ممنون می شوم اگر شما نیز در این امر مهم و مفید برای بیماران ما را یاری کنید.

  3. با تشكر از مطالب اموزنده شما دكتر عزيز

  4. سوال : سلام اول از همه به خاطر مطرح کردن چنین سوالی اونم اینجا معذرت میخوام ولی چاره ای نداشت 24 سالمه تازه ازدواج کردم و به خاطر کوچکی الت (نعوظ7سانت)با همسر رابطه نداشتم پزشک بهم گفته مشکلی ندارم ولی میرتسم در صورت برملا شدن موضو همسرم ترکم کنه راهنمایی کنید لطفا

    دکتر : سلام فکر می کنم بیش از اینکه این موضوع بزرگ باشد خودت آنرا بزرگ کرده ای. وقتی ما موضوعی را بزرگ کنیم طوری رفتار می کنیم که طرف مقابل هم به نظرش خیلی بزرگ می آید. پس، در ابتدا سعی کن خودت را با تمام خصائص جسمی ، عاطفی و شخصیتی، دوست داشته باشی. بویژه بدنت را آنطور که هست، دوست داشته باشی. به هر حال، باید هر چه سریعتر همسرت را با این موضوع روبرو کنی. مطمئن باش او هم آسانتر از آنچه فکر می کنی موضوع را می پذیرد. ضمنا مشکلی که گفتی به خودی خود تأثیر آنچنانی در رابطه جنسی ندارد (و می توانی با غنی تر کردن رابطه عاطفی و با کمک همسرت، کمبود ها را جبران کنی) اما اگر از این موضوع ناراحت باشی، تأثیرات روانی آن، قطعا می تواند حتی به لحاظ جسمی بسیار تأثیر گذار باشد.

  5. سوال : پسري دارم كه ازدواج كرده ولي به سراغ تصاوير و فيلم هاي مستهجن ميره و در هفته دو سه شب را تا دير وقت بيداره و خودش ميگه كه داره برنامه نويسي كار مي كنه اما از آنجايي كه چندين بار كامپيوترش رو چك كردم و هر بار متوجه شدم باز هم همان تصاوير و فيلم هاي قبلي ازش نااميد شدم و خانمش هم بسيار از اين مسئله رنج مي بره راحل چيست حاضر هم نميشه به مشاوره مراجعه كنه چون هر دفعه انكار مي كنه

    دکتر: در این جور موارد، چک کردن و گیر دادن فایده ای نداشته و معمولا تأثیر عکس دارد. ضمنا این موضوع به روابط پسر و عروست مربوط است. از آنها بخواه که خودشان مشکل را حل کنند و اگر نتوانستند به تنهایی آنرا حل کنند، مشاوره بگیرند. [

  6. سوال : سلام با عرض ادب واحترام 25 سالم هست و همسرم 20 سال حدود 4 سال است که ازدواج کرده ایم متاسفانه با این که در تمام زمینه ها با هم تفاهم کامل داریم اما در مسئله نزدیکی دچار مشکل هستیم که احتمالا از بی تجربگی باشه زمان نزدیکی (در 50 درصد موارد )خیلی زود همسرم دچار سوزش در مجرای تناسلی شده که به دلیل خشک شدن سریع میباشد در حالی که هنوز میل جنسی دارد میخاستم بدونم آیا دلیل خاصی داره ؟ آیا باید از چیز خاصی مثل ژل یا .. استفاده کنیم ؟ اگر لطف کنید در این مورد توضیح بدید ممنون میشم

    دکتر : سلام این مشکل می تواند دلیل جسمی داشته باشد یا بنا به دلایل روانی( مانند استرس) ایجاد شده باشد. مصرف ژل در مواردی که علت جسمی است می تواند تا حدودی مشکل را برطرف کند اما برای حل و فصل مشکلات احتمالی دیگر، لازم است با یک متخصص زوج درمانی مشورت کنید. موفق باشید!

  7. سوال : سلام. می خواستم یه مشاوره داشته باشم. من خیلی اضطراب دارم با اینکه سعی می کنم خودم را آرام کنم اما اینقدر ذهنم مشغول شده که درگیر مشکلات گذشته شده ام من در بچگی دچار مشلی شدم که درگیر خودارضایی شدم چند سالی است که با توکل به خدا آن را ترک کرده ام اما مدتی است که خوابهای خود ارضایی می بینم که خیلی روانم را پریشان کرده و حتی حس می کنم روی بدنم اثر می گذارد خیلی خستم ام خواهش می کنم بگویید چگونه اضطرابم را کنترل کنم که این مشکل دست از سرم بردارد واقعا خسته شده ام. ضمن اینکه من چند بار برای سالم بودن پرده بکارتم به دکتر مراجعه کردم و گفت مشکلی نداره اما من خیلی نسبت به آینده ام دلشوره دارم

    دکتر : به نظر میرسد این علائم(اضطراب,خودارضایی مکرر,احساس تاثیر روی بدن,مراجعه مکرر به دکتر زنان برای معاینه پرده بکارت و دلشوره برای آینده) ناشی از وسواس شماست.برای درمان به روانپزشک مراجعه کنید.

  8. سوال : سلام دکتر. دو مورد رو میخوام بگم. 1.مثلا من در مورد مسئله ای مهم فال حافظ میگیرم و خوبم میاد بعد صفحه رو میبندم بعد از مدتی مثلا عصرش من مرور میکنم که فاله چی بود متنش و چون متن تو ذهنم نیست به هر قیمتی میگردم تا اون صفحه رو پیدا کنم و پیدا نشه کله فکر من مشغوله مورد اول چیه آقای دکتر؟ 2.وقتی یه موضوعی رو برام میگن اگه داخلش تناقض باشه یا مخاطب به طور نا مطمئن یا ناقص حرفی رو بیان کنه من پیگیرش میشم و اگه دقیقا نفهمم منظوره طرف چی بوده کلافه میشم.مورد دوم چیه؟ با تشکر محمد.

    دکتر : هر دو مورد می تواند از علائم وسواس باشد. [

  9. سوال : با سلام، من 27 سالمه…. چندوقت دیگه دفاعیه دارم…. برای غلبه بر استرس سخنرانی چی کار باید کرد؟ دارویی وجود داره که قبل از جلسه مصرف کنم و استرس رو کاهش بده؟ خیلی میترسم که دچار استرس شدید بشم و نتونم حرف بزنم…همیشه تو این شرایط خیلی دستپاچه میشم و دست و صدام میلرزه و توپق می زنم… فراموش میکنم چی باید بگم….برام خیلی مهمه. لطفا راهنماییم کنید

    دکت : از تکنیکهای ریلکسیشن و هیپنوتیزم استفاده کنید .داروی پروپرانولول 10mg قبل از جلسه هم موثر است.

  10. سوال : سلام.دکتر .ریس انجمن باروری و ناباروری تو ایسنا گفته بود،مرداني که دچار اضطراب بوده و يا وسواس فكري دارند و از روابط جنسي خود با همسرشان احساس نارضايتي مي‌کنند ممکن است از نظر روحي توانايي فعاليت جنسي خود را از دست داده و دچار اختلالات سايکولوژيک روحي يا ناتواني جنسي شوند.میشه بگین:1- آیاهمهء کسایی که این وسواسو دارن دچار این اخساس نارضایتی میشن ؟اگه اینطور نیست این نارضایتی به چه دلایلی بروز میکنه؟

    دکتر : همانطور که قبلا هم پاسخ سوال شما را دادم افکار وسواسی می تواند مخل یک رابطه رضایت بخش باشد .همانطوری که این افکار در کل زندگی فرد تاثیر میگذارد و لذت و رضایت را از او میگیرد و ایجاد اضطراب میکند.این نظر من است .

  11. سوال : با سلام آیا استفاده از موم گیاهی برای اصلاح آلت تناسلی زنان باعث تغییر رنگ و سیاه شدن آن می شود؟ در ضمن برای روشن کردن آن قسمت از بدن چه کار باید کرد. این در صورتی است که تمام بدن رنگ گندمگون دارد ولی فقط اون قسمت است که نیره است با تشکر

    دکتر : اثری ندارد در تیره شدن. به طور عادی این نواحی بدن تا حدی تیره تر هستند. در صورت عدم وجود بیماری پوستی مانند قارچ یا اگزما نیازی به درمان نیست.

پاسخی بگذارید

