اسکار و بهترین بازیگر نقش اصلی زن

من نمیدانم کسی از دور بریهای من ذره ای علاقه به فیلم داره ؟  من تو دوره نوجوونی و جوونی فیلم درست حسابی ندیدم ، شاید بخاطر اون باشه که حالا بدنبال دیدن فیلمای خوبم  . گاهی تخیلی ، گاهی  علمی ، گاهی وحشتناک ، گاهی عشقی ، گاهی کمیک و … اما تو این همه فیلم تو دهه اخیر یه خانوم منو جذب خودش کرده و تقریبا همه فیلماشو دیدم . این خانوم «ساندرا بولاک» هست . من در چهره اون همیشه یک شخصیت خاکی بدون شیله پیله رو دیدم . دوستش دارم ، بخاطر اینکه خیلی دوست داشتنیه . خوب حالا چن کلام در مورد ساندرا عزیز که در اینترنت خواندم :
 

 

تو اسکار امسال ،بازیگر فیلم نقطه کور به عنوان برنده بهترین بازیگر نقش اصلی زن اعلام شد . این اولین نامزدی بولاک برای اسکار بود . جالب اینکه قبل از آن ساندرا بولاک  عزیز برنده جایزه تمشک طلایی برای بدترین بازیگری معرفی شده بود ! بولاک استاد بازی در نقش زن هایی است که در شرایط بغرنج گیر افتاده اند .
ساندرا بولاک متولد آرلینگتون در واشینگتن دی سی است . اون دختر بزرگتر یک خواننده کلیسا بوده ضمن آنکه مادرش هم یه خواننده مطرح اپرا بوده . در ویرجنیا ،  دوستان و همکلاسی هایش اونو دختری دوست داشتنی می خواندند . پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کارولینای شرقی ، بولاک به نیویورک رفته ، جایی که حرفه بازیگری را جدی تر دنبال کرده .
جالب اینکه در مراسم اسکار اون با لباسی ساده و بدون آرایش خاصی ظاهر شد .

 

 

Posted on مارس 11, 2010, in مطالب متنوع, کل مطالب. Bookmark the permalink. 7 دیدگاه.

  1. ای ول دوست من قالب رو حال کردم.حالا شده یه وبلاگ توپ.

  2. salam dr jan chanta ham az esme filmaye khobesh migoftin negah mikardim

    • نفس عزیز من فیلمها رو به زبان انگلیسی دیدم . اسم بعضی از اونا :
      ‹Practical Magic›
      ‹The Net›
      ‹Miss Congeniality›
      ‹The Blind Side›
      ‹Infamous›
      ‹Crash›
      ‹The Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood›

  3. این قالب شما شبیه مال منه ولی بهتر از اونه. خودش شناسایی می‌کنه و خوش‌آمد هم می‌گه!
    بله آقای دکتر؛ این‌جوریه. البته من از جوایز اسکار امسال خیلی راضی نبودم، پارسال هم بنظرم عادلانه نبود. ولی به هرجهت همه‌ی کاندیداهای اسکار، کارشون کم‌ارزش نیست. من یک کتگوری‌ام را به «هم‌فیلم‌بینی» اختصاص داده‌ام. نظرتون چیه که بیایم با هم یک فیلمی رو انتخاب کنیم و هر کدام‌مان نظرمون رو راجع بهش بنویسیم؟ هم‌فیلم‌بینی لذت دارد.

  4. فیلم های پیشنهادی من:
    Inglorious bastards
    A serious man
    3 idiots-Indian movie,very touching
    into the wild

  5. سلام دکتر سردار
    هر بازیگری در یکی از فیلمها اسطوره میشود؛ مثل راسل کرو در گلادیاتور یا براد پیت در تروا …. تا آنجا که توانستم فیلمهای روز دنیا را دیده ام و تمامی بازیگران را دوست دارم
    خانم ساندرا بولاک نیز از تیپهای جذاب سینمایی است که بسیار طرفدار دارد . من با نظر شما موافقم که بدون شیله پیله است.

پاسخی بگذارید

