اگر مردها هم پرده بکارت داشتند !

دکتر ع. ح. سردار : امیدوارم با این طنز سیاه کسی دل آزرده نشود !
                                                  ***
یکی از بزرگان اهل تمیز حکایت میکرد در این باره : اول تصورش را بکنیم پرده بکارت مردانه چه شکلی میشد ! شاید که این پرده بجای داخل اندام مردانه در سر آلت قرار داشت ! حالا این پرده چطوری پاره میشد ؟ شاید مقاربت انسان چنان سگها بود ! یعنی تا مدتی دستگاه مرد در واژن قفل میشد ! شاید واژن چنگک دار بود و پرده بکارت مردانه را در طول قفل شدگی پاره میکرد . حالا تصورش را بکنیم اگر پرده عفت مرد قبل از ازدواج پاره میشد . آیا خانومها به آقایان گیر میدادند ؟ کسی چی میدونه شاید گیر میدادند و آنهم چه گیری ! در آن صورت در جامعه پزشکی پیشه دیگری پیدا میشد ! اسمش میشد بکارت دوزیشن المذکراسیون ! کسی چی میدونه شاید هم Fixation of the Male Hymen میشد !  این پیشه به احتمال خیلی قوی و اسیدی ، پر درامدترین شغل در جامعه پزشکی میگشت ! بیچاره مردها مجبور میشدند چند میلیون پول بدن تا پرده شونو پیچ و مهره بزنن تا تعمیر بشه ! شاید هم اگر کم درآمد بودند مجبور به ازدواج با خانومی نابینا و پیر پاتیل میشدند . تصورش را بکنید اگر مردی پرده نداشت ، شاید براش حکم سنگسار یا پاشنه کفشسار هم صادر میشد ! خوب حالا تصورش را بکنیم گرفتاری آقایان بی عفت چطوری حل میشد :

* شاید مرد مجبور میشد که مخ دختری رو بزنه و اونو شیفته خود بکنه تا شاید خانومه از گناهش بگذره . میدونی واسه چی شیفته خود کنه ؟ آخه کسی گفته هنگامي که موج احساسات يک خانوم  به اوج مي رسه ، به هيچ عنوان محدوديتي در ارائه عشق نمي بينه و درست مثل يک موج میشه ، اعتماد به نفسش در حرکتي مواج به اوج مي رسه و احساس زيبايي و زنانگي در او به چندين برابر مي رسه .

* پرده بکارت مردانه در اثر فعالیتهای ورزشی ، خودارضایی ، رقص تانگو ، ژیمناستیک ، خر سواری و غیره ممکن بود از بین بره و یا ممکن بود پسری فقدان مادر زادی داشته باشه و با فقدان آن ننگی به خانواده اش بیاره . آیا این مسئله موردی را در روابط زناشویی پدید میآورد ؟ شاید پسر بدون بکارت واسه دختر مهم نبود چرا که میگن هدف يک زن در برقراري رابطه جسماني ، شور شهواني نيست . بلکه مقصود او لذت بردن از صميميت ، عشق و ملاطفت در کنار شور جسماني است .

* میگن اغلب زنان با آنچه همسرشان مي خواهد به راحتي موافقت مي کنند (البته من دقیقا نمیدونم) اما اين کار به اين معنا نيست که خواسته همسرشان دقيقا همان باشد که آنان مي خواهند . در مورد پرده هم شاید همینطور میشد ! شاید هم خانومه چنان آنجلینا جولی یک لگد جفت پای جانانه به اونجای مرد به نشان مهر طلاق میزد !

* تصورش را بکنید اگه پسری پرده ارتجاعی داشت و در شب زفاف خونریزی صورت نمیگرفت . عروس خانوم چطور میتونست دستمال خونی رو جلوی خیمه زناشویی چنان یک پرچم خونین انسانیت آویزون کنه ! تا موجب هلهله خانواده ها بشه . از سویی اگه قوانین حکم میکرد که پسرها با عفت و پارسایی زندگی کنند و هرگونه ارتباط پیش از ازدواج حرام بود ، آیا عروس خانوم  به نجات آقا داماد میشتافت . شاید که او قسمتی از پوستش را میبرید و با خون آن دستمال را سرخ میکرد و پرچم زناشویی مقدس را بر سر در خیمه عشق می افراشت چرا که میگن دخترها ابتدا کيمياي روح و عاطفه را احساس مي کنند و بعد به کيمياي جسم پي مي برند  .

* تصورش رو بکنید اگه دختر و پسری عاشق هم بشن و پسره مورد تجاوز واقع بشه و از روی شرم چیزی به کسی نگه و احتمالا بخاطر گرانی پرده دوزی و یا نیافتن دکتر معتبر ، قادر به عمل ترمیم پرده بکارت نشه و یا کپسول معجزه آفرین باکرگی پیدا نکنه .  میگید اونوقت چی میشد ؟ آیا پسره نامزدش را ترک میکرد ؟ شاید آقا پسر سیاه بخت بناچار همه چیز رو به نامزدش اعتراف میکرد چرا که میگن دردناک ترين مسائل براي بعضي از دختر ها ، عدم پذيرش ، قضاوت نادرست و ترک شدن است . شاید هم در مورد پرده یک داد و ستد دو طرفه صورت میگرفت !
                                                   ***
میگن تو زمونای قدیم تو یه شهری دل مردم سنگی بوده و عشق معنایی نداشته و در ضمن سنگی قیمتی وجود داشته که اسمش شرف بوده است . هر کی هر چقدر بیشتر از این سنگهای شرف داشته جز افراد با شرف تر شهر به حساب میامده  . شبی یکی از آدمهای شهر که یک گرم هم سنگ شرف نداشته ، همه سنگ شرف کل شهر را به سرقت میبرد . از آن به بعد تمامی مردم شهر بی شرف میشوند !

Posted on دسامبر 23, 2006, in مطالب متنوع, کل مطالب, پزشکی به زبان ساده, سئوالات آقایان, سئوالات خانمها. Bookmark the permalink. 53 دیدگاه.

  1. اولا که استمنا باعث پارگی پرده بکارت زنان نمی شود اون اشتباه استمنا کردن است که باعث این کار میشه
    بعدش هم اگه می شد فهمید که یک زن چگونه پرده ی خود را از دست داده بهتر بود
    به طور مثال اگر زنی پرده ی خود را بر اثر استمنا از دست داده باشد به نظر من به هیچ وجه نباید او را سرزنش کرد چون همه ی مردان استمنا رو تجربه کرده اند و استمنا طبیعی است
    اما اگر بوسیله ی مقاربت از دست داده باشه باید مورد مذمت قرار بگیره البته در صورتی که مردی که او را مذمت می کند خودش پاک باشد و موردی نداشته باشد
    در کل چون برخی از مردان همچون اقای(m) (به بخش استمنا مراجعه کنید تا ببینید این فرد چه ادم مریضی است)انسانهای بسیار نامردی هستند به خاطر هر چیز الکی به زن بدبختشون گیر میدن حالا این موضوع می تونه پرده ی بکارت باشه و یا هر چیز دیگری …
    در کل این که مردان همانند زنان پرده ی بکارت ندارند اشتباهی نیست که خدا در خلقت مخلوقاتش انجام داده بلکه به نظر من اشتباه خدا انجا بود که برخی از مردها را همچونm انسانهای عوضی افرید(البته فقط برخی از مردان چون من خودم یک مرد هستم و این خصلتهای کثیفی که بعضیها (M)دارند رو ندارم)

  2. آقای دکتر عجب تصور خیالی ژول ورنی دارید . خدا را شکر که نداریم . اما از طرفی من چون یک آدم مذهبی هستم میگم ایکاش داشتیم تا خطا کاران مشخص شوند . اما خوب کار خدا بدون تدبیر نیست نوشته شما نیز تنها تصور است و سر کار گذاشتن من . راستی اگه آدمها یک چشم پشت سر داشتند چطوری میشد ؟

  3. سلام جناب دکتر من مردی 29ساله هستم من چند سالی هست که ماهی یه بار یا چند ماه یه بار در مقعد درد شدیدی دارم بخصوص وقتی ارضا شدیدو یا دستشویی زور بزنم دچار این مشکل میشم وبیشتر اوقات حالت دفع نرمال ولی بعضی اوقات تقریبا30%یا یبوست و یا اسهال دارم.درد مقعد من تقریبا 20 دقیقه طول کشیده و بیشتر نصف شب رخ میدهد ولی هیچ گونه خون یا چرک مشاهده نمیشود آقای دکتر من مکن هست به کدوم بیماری دچار شده باشم لطفا و خواهشن جواب منو یا به ایمیل من یا همین جا بدهید ممنون از همه راهنمای ها و کمکتون

  4. سلام اقای دکتر من 2ساله که به بیماری سینوزیت دچار شدم که به گفته دکترها از سرماخوردگی ویا حساسیت بوجود اومده و الان به حالت مزمن در اومده و طبق گفته دکتر بحرانی علاج نمیشه من تو این بیماری سردرد یا سرفه ندارم یا اگه باد زیاد بهم بخوره سرم درد میکنه ولی خلت تو گلوم همیشه هست دکتر جان میخواستم ببینم شما نظرتون در این مورد چیه راه درمانی وجود داره برای این که من خلاص شم از این بیماری ممنون میشم اگر جوابمو در ایمیلم یا همین جا بدین واقعا شما به همه لطف بزرگی میکنین بازم تشکر میکنم

  5. ممنون، مطلب خوبی بود.

  6. سلام دکتر جان ببخشید من یه چند سالی هست در ناحیه مقعد هر چند ماه یا یک ماه و یا در ماه دو بار دچار درد شدیدی میشم که حدود 20 یا15 دقیقه یه طول می انجامد که بیشتر در موقع ارضا شدید در همان روزو یا فشار زیاد در wcاتفاق میوفتد ولی هیچ اثری از خون یا چرک مشاهده نمیشود این درد بیشتر در نصف شب اتفاق میوفتد و در دفع هم بیشتر اوقات نرمال وطبیعی هستم ولی حدود 15%هم یبوست یا اسهال در ماه را دارم .دکتر جان میخواستم ببینم این بیماری من چه نوع بیماری هست و اگه میشه راه درمان اونم به من بگین متشکر از راهنمایی ها و لطفتون البته من 29 سالمه

  7. تعجب کردم که یک مرد این مطلب را نوشته است . خیلی جسور هستید !

  8. مطلب جالبی بود واقعا کاش به پاک بودن(از لحاظ جن30)اقایان هم قبل از ازدواج میشد پی برد!!!!!!!!!!!!!(در مورد سوالتون دکترجان از نظر اطلاعات یه کوچولووووو هستم نمیدونم کی میتونم بزرگ شم شایدم هیچ وقت خودتوتون میدونین تو رشته های ما هر چقدر بخونی بازم کمه من که این اعتقاد رو دارم …..از طرف نفس کوچولو)

  9. سلام دکتر سردار عزیز!
    مطلب خیلی جالب و بامزه ای بود! اگه ما مردها هم پرده داشتیم لابد روزی 124 هزار تا از ما رو می گرفتن سنگسار می کردن تا آدم بشیم و همین جوری نسل مرد کلن از روی زمین منقرض می شد و یکی دو تا آخوند پیر و پاتیل و پشمالو می موندن و دریایی از دختر های و زن های تشنه به پینس! اون وقت اون آخوندها بیشتر از قبل متوجه می شدن که چقدر خدا دوست شون داره و چقدر دین چیز خوبیه!
    راستی جناب سردار عزیز وبلاگم مجددن فیلتر شد.یک دنیا ازتون ممنون می شم اگه آدرس جدیدم رو جای گزین قبلی بکنید.
    ممنون.
    موفق و پاینده باشید.
    http://flatliner.blogfa.com/

  10. kash ye rooz berese ke pardeye bekarate ye dokhtar ro ham be tore ghanoni dar abtedaye tavalodesh az bein bebarand ke in mozakhrafat to javame vojod nadashte bashe.paki ya napakie har kas be aghl o shooreshe na be parde dashtan ya nadashtan…hatta age parde dashte bashi hezar ta rahe kasif tar peida mikoni ke be anche mikhahi beresi … pas in mane ra bayad bardasht ke ghezavat tanha be in vasile mahdood nabashad.

    • نظر شما درست . اما در جوامع پیشرفته اینکار را نمیکنند . هر وقت دختر خانوم مایل باشد به شکل طبیعی دست به اینکار با پارتنر خود میکند . این یک مسئله فرهنگی است اما کی عقب مانده فرهنگی است خودتان نظر بدهید چرا که سلیقه نظرها مختلف است .

  11. سلام اقای دکتر خسته نباشید
    میشه لطف کنین حتما به سوال من حتما چواب بدین چون خیلی نگرانم
    راستش من23 سالمه ومجردم و یه مدت هست که علایمی شبیه عفونت مجاری ادراری دارم یعنی تکرر ادرار وادرارتیره رنگ با بوی تند ولی سوزشو خارش ندارم بعد صبحا که از خواب بلند میشم و دستشویی دارم گلوم یه حالت دردی داره مثل وقتایی که ادم سرما میخوره که بعد از دفع ادرار خوب میشه
    خیلی وقتا پیش میاد که اصلا اون حالت دفع ادرار رو ندارم و به جاش یه حالت درد یا فشارو دارم
    من قبلا برای درمان مراجعه کردمالبته دفه اول یکی دو بار درد شدیدی رو پایین شکمم حس کردم درد اونقد شدید بود که قادربه راست شدن نبودم که کلی انتی بیوتیک قرص وامپولای تو رگی و.. و اینا که خوب شدم بعد علایم بعد از یه هفته برگشت ولی ازون دردا دیگه هیچوقت نداشتم
    یه بار دیگه هم رفتم پیش یکی دیگه که بهم سفالکسین داد به مدت 5 روز روزی 2 تا که تغییری نکردم و دوباره مراجعه کردم گفتم که خوب نشدم کفت که شب ها هم مشکل داری گفتم نه گفت پس عفونت نیست و میتونه ناشی از استری اینا باشه و بعد بهم اکسی بوتینین داد ولی من نخوردم!چون از عوارضش یبوست اینا بود که من همین جوریشم معمولا یبوست دارم..
    لطفا کمکم کنید دکتر من چمه؟
    اینم بگم که من قبلا سالم بودم کاملا ولی یه مدت بیخودی هی موقع دستشویی خودمو نگه میداشتم و نمیرفتم اولاش فشار میومد ولی بعدش نه طوریکه تو یه روز فقط یه باردستشویی میرفتم، که یه مدت ازون به بعد مدام دچار مشکلم
    یه سوال دیکه هم داشتم که ایا همیشه تخت رو به پشت خوابیدن میتونه به کمرو ستون فقرات اسیب بزنه؟

  12. دکتر جان سلام افرین به این جراتی که دارین و دست میزارین تو بحثهای داغ

  13. مطلب جالبی بود.

  14. سلام
    من یک وبلاک تو وردپرس درست کردم اما صفح مدیریت اصلا فیلتره میشه بهم بگید چیکار کنم؟؟؟؟
    لطفا با ایمیل بهم بگید

  15. رو دست زدید آقا دکتر . مطلبی که خانومها باید بنویسند یک آقا دکتر نوشته . هم جالبه هم جالب بود !

  16. سلام

    من خیلی وقت ها به این موضوع فکر میکردم!!

    شدید تر از شما!!

    کلی هم میخندیدم.

    من آدم خیلی پایبندی هستم. اما گاهی فکر میکردم چرا مرد ها همچین چیزی نداشته باشن قبل از ازدواج؟ یه جور سوال بود فقط!

    فکر کردم زنها خیلی لطیف هستن و چون وقتی وابسته بشن به یکی نمیتونن دل بکنن پس این کار براشون ممنوعه یعنی به خاطر گل روی خودشون!

    اما نشنیدم مرد بگه با فلان خانم رابطه داشتم الان جدا شدیم و افسرده ام و…

    بالاخره یه حکمتی بوده.

    اما خیلی فکر خنده داریه.

    شاد شدیم.

    ممنونم.

  17. سلام دوست خوبم
    شیفت های زیاد بیمارستان قبلا هم بایه متخصص کارمی کردم الان هم اصرار داره می رم مطبش خوب دیگه بعد از 60 تا مریض تا دوازده یک نیمه شب کارم تموم می شه دیگه رمقی نمی مونه برام.بیمارستان هم جدیدا مریضای PTSDمی خوابونن.دیگه کارمون دراومده.دکتر به نظرتون برایه پرستاربخش اعصاب روان بهتره یاجنرال؟البته من نوزادان هم پارت تایم شیفتم.
    خوب اگه اقایون هم هایمن داشتن که دیگه نون ما ماماها تو روغن بود چه حالی می داد حیف شد!

  18. سلام دکتر پشیمون شدم دیشب یکی از بیمارای ادیکت از بیمارستان فرار کرد دختر خانم بود شانس اوردم رفته بود خونه .بیهوش کت بسته با امبولانس بعد از تزریق هالوپریدول و بای پریدین و دیازپام اوردنش بیمارستان.چه شب بدی بود خیلی خسته و عصبی شدم

  19. دکترشمادلت به حال اون مریض سوخت ولی دلت به حال من بیچاره که سرپرستاربخش بودم واگه مریض بلایی سرش می اومد پدرمنو درمی اوردن نسوخت؟
    اگربدونیددیشب چقدراسترس بهم وارد شدبیما اعتیاد به شیشه و دوقطبی چه شودددددد!همش تو توهمه و دوشخصیتیه از فردا شوکش شروع می شه دیگه حالشو ببر.امشب حتما پرستارا از دستش کتک هم می خوردن خیلی وحشی و پرخاشگرههههههههههههه

  20. خوش به حالتون حداقل شما یه بادیگارد مریخی داشتید من چی بگم که دیشب با یه بهیار خانم با ده تا مریض مرد قلچماق تا صبح بیداربودیم.مریض تا تو اتاق رست وتریتمنت دنبالمون می یاد.

  21. دارویی که خیانت جنسی مردان را ثابت می کند

    یک زن هندی ، ادعا می کند داروی عجیبی را کشف کرده که خیانت جنسی مردان را بر ثابت می کند .

    یک زن در کشور هند ادعا کرده است که این دارو مجموعه ای از روغنهای مختلف گیاهی خوشبوئی است که تنها چکاندن یک قطره از آن در یک فنجان قهوه برای زوجین ، بوئی از آن متصاعد می گردد که شبیه به بوی بخور است و تا ۴۸ ساعت ماندگار خواهد بود .

    شیوه عمل این دارو به این نحوی است که خیانت همسر منجر به کاهش تعداد اسپرم ها در وی می گردد که این امر به نوبه خود باعث ایجاد یک سری واکنش های بیولوژیکی در جسم مرد می گردد که تحت شرایط این کاهش اسپرم ها در مرد، این دارو شروع به فعالیت نموده و رایحه خاصی را از خود متصاعد می کند .

    این دارو مجموعه ای از روغنهای مختلف گیاهی خوشبوئی است که تنها چکاندن یک قطره از آن در یک فنجان قهوه برای زوجین ، بوئی از آن متصاعد می گردد که شبیه به بوی بخور است و تا ۴۸ ساعت ماندگار خواهد بود .

    این زن که نامش شانکیتا بالاول است در باره مکانیسم این دارو می گوید شیوه عمل این دارو به این نحو است که خیانت همسر منجر به کاهش تعداد اسپرمها در وی می گردد که این امر به نوبه خود باعث ایجاد یک سری واکنشهای بیولوژیکی در جسم مرد می گردد که تحت شرایط این کاهش اسپرمها در مرد، این دارو شروع به فعالیت نموده و رایحه خاصی را از خود متصاعد می کند .

    جالب توجه است که شرکت مالک انحصاری این دارو در حال کار بر روی تولید نسخه زنانه این دارو نیز هست تا مردان نیز بتوانند تا از داروهایی مشابه استفاده کنند.

    شرکتی که به تولید این دارو پرداخته یک شرکت دارویی معتبر نیست و بیشتر بنظر می رسد این ادعا ریشه علمی نداشته باشد .

  22. آقای دکتر ممکنه در مورد هموروئید و خونریزی مقعد در حالیکه بدون درد هست و بیشتر به علت یبوست ایجاد شده مطلبی بنویسید؟ من اینجا سرچ کردم اما مطلبی در رابطه با هموروئید پیدا نکردم
    ممنون از شما

  23. Dr. Serdar دکتر سردار

    به نگار عزیز
    دو مطلب تقریبا مرتبط داشته ام لطفا تیتر ذیل کپی و سرچ نمائید و یا میتوانید به لینک تیتر مطالب در در بالای وب مراجعه نمائید :

    التهاب راست روده (پروكتيت) ، درد و خونریزی از مخرج

    زخم مقعد و یبوست ، روشهای درمانی

    در ارتباط با هموروئید اگر شدت داشته باشد لطفا با یک جراح عمومی مشاوره نمائید . اگر جراحی شود احتمال دارد که عارضه بعد از چند سال عود کند .

  24. سلام دکتر سرداری عزیز
    من یه سوال دارم که می خواستم از شما کمک بگیرم .اگر مردی مبتلا به هپاتیت C باشه ایا همسر او نیز مبتلا می شه و در صورت بارداری آیا به بچه از طریق هر کدام از والدین انتقال پیدا میکنه؟ لطفا جوابم رو به ایمیلم بفرستید .

  25. سلام دوست عزیز مطلب جالبی بود.منم گاهی به این مسئله فکر میکنم ومیگم چرا خدا بین زن ومرد تو این مورد استثنا گذاشته ولی از اونجا که هیچ کار خدا بی حکمت نیست حتما این مورد هم حکمتی داره که ما کاملا درکش نمی کنیم.

  26. aali bud.
    kash vaghean in ettefagh miyoftad.ta dark mikardan ke motaham kardane dokhtar ba ye parde ke ozvi az badaneshe.va motmaennan khoda bara daleyeli gheyr az dastgiri uno afaride cheghadr gonahe bozorgiye.
    vay bar in jamee i ke darim.vay bar ma ke be hamin rahati kolle shakhsiyate ye dokhtaro zire soal mibarim.
    hala shayad kami be javabe in soale hameye dokhtara pey bebarim.
    ke chera har dokhtari dar iran mige:
    ((ey kash dokhtar nabudam))….

  27. انسان ها همیشه برای صحبت در مورد یک موضوع با توجه به توان ذهنی خود فکر می کنند و با توجه به چیزهایی که دیده اند و در این دنیا شنیده اند.
    مثلا تصور این موضوع شما اصلا دشوار نیست و هر چیزی ممکن است.
    ما انسان ها نسبتبه مغز محدود خود فکر می کنیم در حالی که هر چیزی در این جهان امکان دارد.
    مثلا همه می گویند اگر مثلا دماغ انسان 3 سوراخ داشت چقدر زشت و بد ریخت بودیم اما همه این مقایسه را با وضعیت الآن انجام می دهند و مطمئن باشید اگر انسان از همان ابتدا دماغش 3 سوراخ داشت الان همه می کفتند اگر انسان دماغش 2 سوراخ داشت چقدر زشت بود و در کل ما به آنچه دیده ایم عادت کرده ایم و ….

  28. سلام آقاي دكتر

    من تا حالا دكتر به اين باحالي نديده بودم …!

    خيلي از مطلبتون خوشم اوومد

    خواستم اجازه بگيرم اگه ميشه اين پست رو من با ذكر منبع بذارم وبلاگم …

    mishe ????

  29. ba arze salam man yek soal mohem az khedmate shoma ostade bozorg dashtam mikhastam bedonam ke aya vaghean mishe ye dokhtar ba khod erzayi pardeye bekarate khodesho az das bede ya na age nemishe chejori mishe fahmid ke on dokhtar be zendegiye ayandash payband hast ya na ba tashakor man kheyli mohtaj be javabe in soal hastam agar emkan darad baram to emailam javabamo bezarid ba tashakor

  30. چه حالی میداد اگه خانوما به ما مردا تجاوز میکردن😀
    هه هه هه

    ولی خدایی دمت مرسی دکی جون کلی خندیدم
    به جون خودم ما 4تا امثال شما رو داشتیم دیگه هیشکی مریض نمیشد
    خیلی گلی دکتر

  31. سلام جناب دکتر.از اینکه میبینم انسان های متعهد وشریف چون شما در جامعمون هستند به این میرسم که خدا هنوز از بنده هاش نامید نیست وسیاهی هنوز فراگیر نشده.شادوسبز باشید

  32. درسته كه هيچ كدوم از كاراي خدا بي‌حكمت نيست ولي دليل اينكه من نمي‌خوام هيچ وقت ازدواج كنم اينه كه به اصطلاح پاك بودن مردا رو نميشه ثابت كرد و اصلا قبول ندارم كه مردي كه معلوم نيست با چند صد نفر ديگه بوده موقع ازدواج دست رو آدماي پاكي مثل من ميذارن كه لياقتشو ندارن منم ميذارم كه تو خماري من بمونن ولي تو اين مورد من به نظرم احساس مي‌كنم كه زناي ايراني دچار بي‌عدالتي شدن. ولي مطلب شما تمام احساسات و مواردي كه خانم‌ها به دليل وجود يه همچين چيزي با اون روبرو هستند رو كامل گفته اگه مردا از ديد خودشون با اين مطلب روبرو شن و اگه واقعا مسايلي كه ذكر كرديد رو حس كنند مي‌فهمن كه ما خانوما چقدر بدبختي داريم سر اين موضوع كه داشتنش فقط باعث زجر ماست.

  33. سلام به همگي. به نظر من اگه پسر ها هم پرده داشتند خودشون و كنترل ميكردن و پاك ميموندند. اگه هر دو جنس پرده داشتند فرهنگ هم اين نبود كه همه كار واسه پسر اشكالي نداره دختر نبايد خطا كنه. اگه داشتيم بهتر بود

    • در جواب شما(مبین) باید بگم از دست دادن بکارت ربطی به پاک بودن یا نبودن طرف نداره و نداشتن بکارت در پسرا یه تبعیضه بین دختروپسر ک حالا پسرا هرکار دوست دارن انجام میدن اما توقعی دیگه از یه دختر دارن من خدارو عاشقانه میپرستم اما چرا تبعیض قائل شده نمیدونم.

  34. ميتراي عزيز مرد پاك هم پيدا ميشه فقط بايد واسه ازدواج با عقلت پيش بري. الان تو جامعه دخترايي هم پيدا ميشن كه مثل همون مردايي هستند كه تو فكر ميكني. كلا آدم پاك كم پيدا ميشه ربطي به مرد بودن و زن بودن نداره. اميدوارم يكي مثل خودت و پيدا كني

  35. ای کاش واقعا مرد ها هم پرده بکارت داشتند تا شاید یک خورده ما ها رو درک می کردند…
    واقعا جای تاسف داره مردی که به اندازه موهای سرش سکس داشته، چون دلیلی برا اثباتش وجود نداره میگخ نه… من سکس نداشتم …
    ولی ما… باید تو این درد بسوزیمو بسازیم…
    ای کاش مردا هم داشتند… تا می فهمیدن مردانگی ، انسانیت، عشق ، دوست داشتن، با وفا بودن … به وجود یه پرده ی مخاطی ربطی نداره…

  36. اگر مردا پرده داشتند من خودم ترتیب همتون رو می دادم تا دیگه به دخترای مردم تجاوز نشه حالتون رو جا می اوردم اون وقت با دخترای اینجا کلی بهتون می خندیدیم

    • لبخند جان خیلی باحال بود وکلی خندیدم اما اگه حاله آدمایه پست فطرتو بیشرمو بگیری بیشتر حال میکنم

  37. خیلی جالب بود…ایکاش مردها هم داشتند تا هر بلایی سر دخترا میارند از تجاوز گرفته تا ازدوجاشایی که حتما دخترباید پرده داشته باشهوگرنه مجرمه و سنگسار تا قتل….سرشون بیاد

  38. مجتبی کرمانی

    خانم پرستو حتما این هم حکمتی داره که شما نمی دونید
    چیه ناراحت چیزی که عوض دارد گله ندارد

  39. می دونی چیه آقا مجتبی شما مردها خیلی پرو شدین توی این قضیه که اگر یه دختری که ازدواج می کنه حتما باید پرده داشته باشه و باید این اخلاقای گندتون رو عوض کنین چون چیزی که مهم هست توی زندگی وفاداری و صداقت هست نه پرده داشتن یه دختر اون موقع که دوست دختر می خواین داشته باشین حتما طرف باید با طرف سکس داشته باشین اما موقعی که می خواین ازدواج کنین حتما دختره باید باکره باشه نه قبلا دوست پسر داشته باشه نه اینکه کاری توی گذشته ی طرف باشه که یه وقت آقایون به اصطلاح محترم شک کنن

  40. با سلام به همه ی دوستان و دکتر خوبمون
    من امروز به اینجا اومدم و خیلی دلم گرفت . نظرات دوستان رو که خوندم ناراحت شدم .
    داشتن پرده بکارت سالم برای ازدواج معیار درستی نیست و نباید این قضیه تو جامعه اینقدر مهم جلوه داده بشه . آدم ها کارهای اشتباه زیادی انجام میدن خودشون هم دچار ناراحتی و … میشن هم دختر ها هم پسر ها .خیلی وقت ها برای پسر ها هم اتفاق هایی میافته که حتما همه از شنیدنش ناراحت میشن شغل من طوری هست که خیلی با این موارد سر و کار دارم مرد های متاهلی رو میشناسم که مورد تجاوز قرار میگیرن و …
    فکر نمیکنم کسی از این موضوع خوشحال بشه یا وقتی بشنوه دختر عزیزی به نا حق پرده اش رو از دست داده و حالا درگیره لذت ببره مگر مشکل روحی داشته باشه .
    من نمیگم هر کسی هر کاری کرد اشکالی نداره برای هر دو جنس ( دختر ها و پسر ها ) پاکدامنی و درستکاری مهم هست ولی اگه به عللی – که باز بسته به مورد فرق میکنه – عزیزی براش مشکل پیش اومد نباید این همه سخت گرفت .
    ما ها یادمون میره انسان ها (جایز الخطا نه ) ممکن الخطا هستند بیاین دیدگاه هامون رو عوض کنیم بخصوص ما هایی که مشکل داریم اول خودمون رو ببخشیم بعد انتظار داشته باشیم دیگران هم خوب ببینن و خوب درک کنن و منصف باشن .
    من فکر میکنم آدم ها تحت تاثیر سه حالت تربیت میشن اول خانواده دوم جامعه سوم خود شون . وقتی فرد از عقل و شعورش استفاده میکنه میتونه خودش رو تربیت کنه . بیاین از خودمون شروع کنیم و فرهنگ سازی بکنیم همه چیز رو دین و انسانیت و شخصیت و وفاداری و … در نظر بگیریم و سعی کنیم مسایل رو خوب حل کنیم .
    برای مثال اگه من دختری بودم و به هر علتی – که شاید هم دست خودم نبود – پرده ام رو از دست میدادم و ناراحت بودم سعی میکردم اول ترمیمش کنم بعد خودمو ببخشم و هر کجا که میتونستم بحث پیش می آوردم و از نداشتن پرده صحبت میکردم و معیار ها رو به نوبه ی خودم عوض میکردم .
    چرا ما انسانها به انسان بودن توجه نمیکنیم به داشته هامون به چیزهایی که میتونیم بدست بیاریم و با ارزش هستند اهمیت نمیدیم و خوشبختی رو نمیسازیم .
    البته من خودم مشکل دارم و کامل نیستم من با مشکل همجنسگراییم درگیرم و دوست دارم درمان و کنترلش کنم از هر راهی که شده ازدواج کردم مذهبی تر شدم پدر شدم ولی مشکلم حل نشده ولی خطا نمی کنم و هنوز دنبال راه حل هستم ( لطف کنید به پست من تفاوت بین افراد همجنس.گرا ، همجنس.باز و ترانس.سکشوال بیاین و نظر بدین ) .
    شما ها همتون سالمید و قدرش رو بدونید کس هایی که مشکل دارن و دست خودشون نیست چکار کنن پرده بکارت نباشه راه حل که داره ولی کسی که پدر نداره کسی که بچه ی عقب مونده داره کسی که بیماری لاعلاج داره اونها چکار کنن .
    بیاین منصف باشیم به هم کمک کنیم و همدیگر رو درک کنیم به خدا توکل کنیم و به خواست الهی تسلیم بشیم و به درد هم بخوریم .
    دوستتون دارم و انشاءالله همیشه همه لبخند به لب داشته باشیم و خوشبخت ….

  41. یک روز رسد خوشی به اندازه ی کوه …
    یک روز رسد غمت به اندازه ی دشت …
    افسانه ی زندگی چنین است …
    در سایه ی کوه باید از دشت گذشت …

  42. بزرگترین خوشبختی دنیا را آنهایی دارند که به بدبختی دیگران نمی خندند …

  43. به آوين درسته من منظورمو بد بيان كردم ولي گير دادي به منا… مگه من در حقت نامردي كردم آخه؟

  44. 7 rules to be happy :
    1- never hate
    2- don»t worry
    3- live simple
    4- expect alittle
    5- give a lot
    6- always smile
    7- have someone like yourself !!!

  45. خیلی با حالی آقای دکتر .یه سوال داشتم ولی وقط ندارم بپرسم بعدا میگم bye

  46. دکتر جون یه دونه ای…. :-*
    من که شراب و حوری بهشتی رو به شراب فرانسوی و عشق و حال زمینی فروختم.😀
    ولی فکرشو بکن…یارو کلی جانماز آب میکشه که آره وقتی مردم میرم اون دنیا عشق و حال میکنم..یکی نیست بگه آخه آدم عاقل…تو که میگی عشق و حال بده..تو دیگه چرا؟؟!!!
    با توام که خودتو به بهانه دین و اعتقادات اشرف مخلوقات میدونی…به نظرت همین ادعایی که داری دلیل خودخواهی و جدا کردن خودت از بقیه نیست…همه مخلوقات حق حیات دارن…اگه غیر از این بود آفریده نمیشدن…حالا تو و امثال تو زاهد نما به بهانه دین اومدین این حق رو به خودتون میدین که درباره دیگران قضاوت کنین؟؟!!!
    با توام آقای به اصطلاح مذهبی….خیانت همیشه بعد از بکارته…دلم برات میسوزه با این طرز فکر و استدلال مذهبیت.

پاسخی بگذارید

