Three-dimensional Medical Atlas اطلس پزشکی سه بعدی

امروز اطلس پزشکی جالبی را معرفی میکنم که برای دانشجویان عزیز خیلی مفید است . این اطلس بشکل نقاشی متحرک و سه بعدی است و میتوان اسلایدهای آنرا دید و متن توضیحیش را خواند .  برای اطلاعات بیشتر به لینک ذیل کلیک کنید :   Nebraska Meddical Center

Posted on مارس 2, 2001, in کل مطالب, اطلس پزشکی. Bookmark the permalink. 3 دیدگاه.

  1. مرسی مرسی خیلی جالب بود.من همیشه دنبال این چیزها بودم!راستی من یک چند تا فیلم به این صورت دارم که این رو کنارش نوشته north western univercity
    شما می تونین آدرس دقیق اون فیلمهار و پیدا کنین خیل برام جالب بود می خوام باز هم داشته باشم.
    در ضمن اون فیلمها برای خودم نبود برای همین نمی دونم آدرس رو.

  2. سلام
    وبلاگ جالبی دارید
    موفق باشید

    راستی این بخش وبلاگ من فکر می کنم به درد شما بخوره
    http://msshamraz.wordpress.com/category/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C/

  3. خیلی جالب بود اطلساتون من همشونو لینک کردم تا به موقع همه ی موضوعاتشو ببینم … ممنون

پاسخی بگذارید

